اخبار امروز

خارج شدن قطار از ریل در سوادکوه

اخبار حمل ونقل ریلی سوادکوه

مدیرکل راه آهن شمال آقای طالبی اعلام کرد ، چند دستگاه واگن قطار باری در منطقه ورسک سوادکوه از مسیر خارج شد ،  در این حادثه به کسی آسیب وارد نشده است و گروه فنی اداره راه آهن در تلاش هستند تا راه را مجدد باز نمایند…

به نقل از صدا و سیما، خدایار طالبی، مدیرکل راه آهن شمال اظهار کرد که ۴ دستگاه واگن قطار باری در محدوده سرخ‌آباد و ورسک از روی ریل منحرف شد.

وی افزود: در این حادثه به کسی آسیب وارد نشد و ۱۵۰ نیروی فنی با تجهیزات لازم در حال کار هستند تا مشکلات این مسیر را رفع کنند و راه را باز نمایند تا مجددا تردد قطارهای مسافری و باری از سر پیدا کند ، همچنین علت این مشکل در دست بررسی است و پس از مشخص شدن علت این حادثه اطلاع رسانی خواهد شد.

خارج شدن قطار از ریل در سوادکوه
خارج شدن قطار از ریل در سوادکوه

مدیرکل راه‌آهن شمال اعلام کرد ، نیروهای امدادی مشغول فعالیت هستند تا قطار به ریل برگردد ، طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده، قطارهای مسافربری با تاخیر حرکت می‌کنند و به مسافران نیز اطلاع‌رسانی شده است.

وی افزود: زمان تقریبی بازگشایی مسیر ریلی در محور سوادکوه حدودا ۲ ساعت برآورد شده است.

منبع : خبرگزاری مهر ، ایسنا 

امتیاز دهی به این مطالب : post

 املاک سوادکوه ، خرید ویلا در شیرگاه , مشاور املاک شیرگاه , دیوار املاک شیرگاه , خرید ویلا در شیرگاه , خرید ویلا در شیرگاه , شیرگاه , خانه روستایی شیرگاه , شیپور سوادکوه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا